آپلود عکس
صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
بازی
کوشی
فیلم
نرم افزار
وسایل بهداشتی
لوازم شخصی
وسایل خانه
کامپیوتر
            صفحات
»توپ دانلود فقط یک فروشگاه نیست
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
بازی ایرانی انتقام 2 بازی ایرانی انتقام 2
بازی پادشاه شیر دل | LionHeart Kings Crusade نسخه فارسی بازی پادشاه شیر دل | LionHeart Kings Crusade نسخه فارسی
بازی PC DVD دوبله برترین فرمانده(قسمت دوم) - SUPREME COMMANDER 2 بازی PC DVD دوبله برترین فرمانده(قسمت دوم) - SUPREME COMMANDER 2
بازی دوبله فارسی Age OF Empires III PC بازی دوبله فارسی Age OF Empires III PC
بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2 بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2
کارتون سفر به قصر ژو کارتون سفر به قصر ژو
بازی ایرانی صدای فراموش شده | Forgotten Sound بازی ایرانی صدای فراموش شده | Forgotten Sound
PES 2014 با گزارش مزدک میرزایی برای کامپیوتر PES 2014 با گزارش مزدک میرزایی برای کامپیوتر
PES14 بازی لیگ برتر 93-92 PES14 بازی لیگ برتر 93-92
بازی جنگ نفت | Oil Rush بازی جنگ نفت | Oil Rush
            آگهی

طرح اصلی تبلت Samsung Galaxy tab3 w5200 ده اینچی ساعت زنانه Ck طلایی بند حصیری

             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2
خرید پستی بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 | Total War : Shogun 2
نسخه فارسی با گویندگان صدا و سیما
تاریخ همیشه سوژه خوبی برای بازی های استراتژیک بوده و سازندگان مختلف هم با الهام گیری از ماجراهای تاریخی دست به خلق بازی هایی در این سبک زده اند. یکی از این سری بازی ها که همیشه با در نظر گرفتن یک بخش تاریخی خاص، بازیکنان را درگیر خود می کند، سری بازی های Total War است.

قيمت 90000ریال
تعداد کالا :-20
بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2 بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2
بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 ( نسخه فارسی ) | Total War Shogun 2

خرید پستی بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2 | Total War : Shogun 2
نسخه فارسی با گویندگان صدا و سیما
تاریخ همیشه سوژه خوبی برای بازی های استراتژیک بوده و سازندگان مختلف هم با الهام گیری از ماجراهای تاریخی دست به خلق بازی هایی در این سبک زده اند. یکی از این سری بازی ها که همیشه با در نظر گرفتن یک بخش تاریخی خاص، بازیکنان را درگیر خود می کند، سری بازی های Total War است. این بازی ها با روایت دوره های تاریخی مختلف، یک شبیه سازی بسیار عالی از روابط دیپلماتیک و نبردهای مختلف را به نمایش می گذاشتند. حال پس از گذشت 11 سال از نسخه اول بازی Shogun: Total War، استودیوی بازیسازی Creative Assembly نسخه بعدی آن را عرضه کرده تا بازیکنان با فصل جدیدی از سری بازی های Total War آشنا شوند.
این سری از بازی ها داستان خود را در قالب یک مقطع زمانی مشخص بیان می کنند و بازیکن در طول بازی بیشتر با اتفاقات تاریخی روبرو خواهد شد. Shogun 2 در قرن 16 در ژاپن فئودال و بعد از Onin War اتفاق می افتد. در این زمان ژاپن به قسمت های مختلف تقسیم شده و هر قسمت آن توسط گروه ها و فرماندهان جنگی مختلفی اداره می شود. بازیکن با انتخاب یکی از همین گروه ها پا به ژاپنی می گذارد که در هر گوشه آن گروه های قدرتمندی قرار دارند. بازیکنان با پیشرفت در بازی با اتفاقات خاصی روبرو خواهند شد که آن را بسیار جذاب کرده است.
ابتدا لازم به ذکر است که این بازی نیاز به یک سیستم بسیار قوی دارد تا بازیکنان بتوانند از نهایت زیبایی های این بازی لذت ببرند. گرافیک بازی به طرز شگفت انگیزی زیبا است. محیط های بازی از جزئیات فوق العاده ای تشکیل شده اند و به جرأت می توان گفت که این سطح از جزئیات را در هیچ بازی استراتژیکی نخواهید یافت. طراحی سربازها و نیروهای نظامی مختلف هم بسیار عالی از کار درآمده و با بزرگنمایی روی آن ها می توان به این زیبایی پی برد. محیط های بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و این مسئله باعث شده که بازیکنان، بازی را در محیط های مختلف تجربه کنند. افکت های تصویری از جمله شرایط آب و هوایی، انفجارها، تخریب ها و... به راحتی در بازی اجرا می شوند و تأثیر منفی در روند اجرایی بازی نمی گذارند. World Map این بازی نیز بر خلاف سایر نسخه های گذشته به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده و بازیکنان می توانند آن را بچرخانند و این محیط را از زاویه های دیگر هم مشاهده کنند.
موسیقی بازی از جمله قسمت هایی است که بازیکنان را به سرعت تحت تأثیر قرار خواهد داد. موسیقی های ساخته شده برای این بازی همانند نسخه های گذشته با توجه به زمان تازیخی ای که بازی در آن اتفاق می افتد، ساخته شده است. موسیقی های زیبای شرقی (مخصوصاً ژاپنی) فضای خوبی را در بازی به وجود آورده اند. همین طور موسیقی هایی که در زمان جنگ ها شنیده می شوند هم در سطح خوبی قرار دارند و همان هیجان مورد نیاز را به بازی انتقال می دهند. اما یکی از قسمت هایی که می توانست کمی بهتر از کار در بیاید، صداگذاری روی قسمت آموزشی بازی است. صدای راوی بازی جذاب نیست و پس از مدت کمی خسته کننده خواهد شد.
یکی از قسمت هایی که در این شماره با تغییرات قابل ملاحظه ای همراه بوده، بخش گیم پلی است. همان طور که گفته شد، بازیکنان با انتخاب یکی از گروه های موجود، وارد بازی خواهند شد. در این عنوان هشت قوم مختلف وجود دارند که بازیکنان می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند، اما همانند سایر نسخه ها، این قوم ها دارای تفاوت هایی با یدیگر هستند. این تفاوت ها در این بازی کمی بیشتر و بسیار جذاب تر شده اند. تیم سازنده بازی به هرکدام از اقوام یک نوع آرایش خاص در حمله را داده و آن ها تحت تأثیر یک شیوه مبارزه، می جنگند. به طور مثال برخی از اقوام بازی با الگوبرداری از هنرهای جنگی سان زو (Sun Tzu) می جنگند. ژنرال ها و سران هر گروه از مهمترین اشخاص بازی به حساب می آیند، اما در این نسخه به این ژنرال ها و فرماندهان بیشتر توجه شده و حتی بازی مسائل شخصی آن ها را هم با شما در میان می گذارد. بخش چندنفره بازی هم در نوع خود بسیار هیجان انگیز است. بازیکنان در این قسمت می توانند بازی را به صورت Co-Op هم بازی کنند.
نتیجه :بازی Shogun 2: Total War یکی از بهترین نسخه های سری بازی های Total War است که تا کنون ساخته شده و Creative Assembly هم برای خلق این بازی سنگ تمام گذاشته است.
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی جنگ تمام عیار : شوگان 2
• OS : Windows XP SP2 /Vista/7
• Processor : Intel Pentium 4 2.66 Ghz / AMD Athlon 2600
• Memory : 2 GB
• Hard Drive : 20 Gb free
• Video Memory : 256 MB
• Video Card : nVIDIA GeForce 8600GT / ATI Radeon X1600
• Sound Card : DirectX Compatible
سبک: استراتژیک
تعداد : 3 DVD
نوع : اورجینال
رده سنی : + 15
کنسول : کامپیوتر | PC
دارای مجوز رسمی از بنیاد بازی های رایانه ای | شماره مجوز : م ن / 996

 تاریخ: 1393/04/16   مشاهده : 1476
             ویترین محصولات

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

طراح قالب امین طبسی فروشگاه توپ دانلود